Чемеровецька селищна рада - об'єднана територіальна громада
Хмельницька область. Офіційний сайт.

Новини ЦНАПу

Про реалізацію проекту

по утворенню Центру надання адміністративних послуг

при Чемеровецькій селищній раді

 

       З початку створення Чемеровецької об»єднаної територіальної громади селищною радою взято курс на створення досконалої системи надання адміністративних послуг для мешканців населених пунктів громади, враховуючи максимальну можливість їх наближення та забезпечення якісного рівня обслуговування споживачів адмінпослуг. З метою  втілення в життя цих планів Чемеровецька селищна рада прийняла рішення про участь в конкурсному відборі органів місцевого  самоврядування для створення Центрів надання адміністративних послуг у проекті U-LEAD Компонент 2, Початкова фаза по створенню центрів надання адміністративних послуг. Виконавши умови проекту Чемеровецька селищна рада здобула перемогу та пройшла конкурсний  відбір для підписання Меморандуму. 14 березня 2017 року у місті Києві відбулося підписання угоди про партнерство між  Чемеровецьким селищним головою Олександром Собанем і компанією SKL International в особі Hakan Gustafsson. Фінансування проекту дає можливість вирішити ряд нагальних питань для забезпечення функціонування ЦНАПу та віддалених робочих місць адміністраторів, зокрема, ремонт приміщень та придбання обладнання,  навчання фахівці.

            Відповідно до договору №11/17 підряду на виконання проектних робіт виконує роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по робочому проекту «Капітальний ремонт адміністративного будинку по вул.. Центральна , 40 в смт Чемерівці, Хмельницької обл.» фізична особа –підприємець Греськова Вікторія Олександрівна, яка діє на підставі Єдиного державного реєстру фізичних осіб підприємців, зареєстрованого Барською РДА Вінницької області, номер запису 21470000000003884. За умовами договору кінцевий термін виконання проектних робіт – до 31 грудня 2017 року. Згідно акту надання послуг №001 вартість виготовлення проектно-кошторисної документації складає 35 тис.грн. 

          Даним проектом передбачено   Згідно проекту буде облаштовано фронт-офіс та кімната для працівників, в суміжному приміщенні – новий санвузол на дві кабінки, для зручності доступу громадян з обмеженими фізичними можливостями – пандус у відповідності з вимогами ДБН та кнопка виклику, для батьків з дітьми у приміщенні центру– дитячий куточок. На даний час проектно-кошторисна документація проходить експертизу. Зведений кошторисний розрахунок  в поточних цінах на 22 травня 2017 року становить 1316, 550 тис.грн.

           Реалізація проекту проводиться на умовах спів фінансування , від початку року селищна рада витратила майже 300 тис.грн. на реконструкцію системи опалення в приміщенні та проведення благоустрою біля адмінбудівлі ( встановлення бруківки, озеленення тощо)

Центр надання адміністративних послуг окрім центрального офісу передбачає функціонування віддалених робочих місць у 4-х населених пунктах громади, що дасть можливість забезпечити максимальну зручність для людей та створити доступні умови для отримання адміністративних послуг.

        На даний час паралельно  відпрацьовується інституційна база ( затвердження інформаційних, технологічних карток , підписання меморандумів про співпрацю з суб»єктами надання адмінпослуг тощо), котра слугуватиме платформою для організованого старту в  обслуговуванні споживачів адміністративних послуг з початку відкриття ЦНАПу. 

 

Схема планування приміщення ЦНАПу

Дизайн Центру надання адміністративних послуг