Чемеровецька селищна територіальна громада
Хмельницька область, Кам’янець-Подільський район

Інформація для потенційних споживачів послуг

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ПОТЕНЦІЙНИХ СПОЖИВАЧІВ ПОСЛУГ

Перелік документів необхідних для прийняття у сектор:

1. Письмова заява громадянина;

2. Медичний висновок про нездатність до самообслуговування, потребу в сторонній допомозі та догляді в домашніх умовах;

3. Довідка про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб

4. Акт обстеження матеріально-побутових умов проживання;

5. Копія довідки про встановлення групи інвалідності (за наявності);

6. Копія паспорта;

7. Карта індивідуальних потреб у соціальному обслуговуванні

8. Витяг з державного Реєстру правочинів про відсутність укладеного договору довічного утримання (за наявності);

 9. Договір, укладений між громадянином і надавачем послуги;

10. Копія пенсійного посвідчення або довідки про встановлення групи інвалідності непрацездатних рідних (при необхідності);

11. Копія посвідчення ветерана праці(за наявності)

12. Копія наказу про здійснення соціального обслуговування.

ПРО НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ,

 НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ВЛАШТУВАННЯ ДО ІНТЕРНАТНИХ УСТАНОВ

З 01.01.2020 вступив в дію Закон України «Про соціальні послуги».                 

Цим законом визначено порядок фінансування надання соціальних послуг, наступним чином: 

  • за рахунок бюджетних коштів
  • з установленням диференційованої плати залежно від доходу отримувача соціальних послуг; 
  • за рахунок отримувача соціальних послуг або третіх осіб.

      За рахунок бюджетних коштів соціальні послуги надаються:

- особам, які постраждали від торгівлі людьми і отримують соціальну допомогу відповідно до законодавства у сфері протидії торгівлі людьми,               - особам, які постраждали від домашнього насильства або насильства за ознакою статі,

- особам з інвалідністю I групи,

- особам, середньомісячний сукупний дохід яких становить менше двох прожиткових мінімумів для відповідної категорії осіб. 

Іншим категоріям населення надання соціальних послуг буде здійснюватися за умов диференційованої оплати(якщо середньомісячний сукупний дохід становить від двох до чотирьох прожиткових мінімумів) та  платно(якщо дохід особи становить понад чотири прожиткові мінімуми)

Влаштування до інтернатних установ для громадян                            похилого віку та інвалідів

Перелік документів, які необхідно надати:

  • особиста заява за встановленою формою;
  • копія паспорту;
  • медична карта про стан здоров'я;
  • довідка про доходи (про розмір призначеної пенсії, про розмір орендної плати за землю(за наявністю), інші доходи);
  • витяг про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;
  • довідка МСЕК про групу інвалідності (за наявності);
  • довідка про відсутність інфекційних захворювань;
  • висновок ЛКК про тип будинку-інтернату;
  • індивідуальна програма реабілітації  (для осіб з інвалідністю);
  • копія ідентифікаційного коду;
  • пільгове посвідчення;
  • три фотокартки розміром 3х4 сантиметри;
  • ПЛР тест на коронавірусну інфекцію або довідка про отримане щеплення від COVID -19.

Копії документів подаються з пред'явленням оригіналів

 

                      Влаштування до психоневрологічних інтернатів


Перелік документів, які необхідно надати:

  • особиста заява за встановленою формою;
  • копія паспорту;
  • висновок ЛКК про тип будинку-інтернату;
  • медична карта;
  • довідка про доходи (про розмір призначеної пенсії, про розмір орендної плати за землю(за наявністю), інші доходи);
  • довідка про склад сім'ї за формою № 3;
  • довідка МСЕК про групу інвалідності;
  • індивідуальна програма реабілітації  (для осіб з інвалідністю);
  • копія судового рішення про недієздатність чи часткову дієздатність особи, що влаштовується до інтернату;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • пільгове посвідчення;
  • три фотокартки розміром 3х4 сантиметри;
  • ПЛР тест на коронавірусну інфекцію або довідка про отримане щеплення від COVID -19.

Копії документів подаються з пред'явленням оригіналів.

 

         Також, до пакету документів необхідно додавати: акт оцінки потреб сім’ї/особи з висновком, за формою затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 13.07.2018 № 1005, зареєстрованого Міністерством юстиції України від 16 серпня 2018 р. № 943/32395 «Про затвердження форм обліку соціальної роботи з сім'ями/особами, які перебувають у складних життєвих обставинах»; довідку середньомісячного доходу члена сім’ї з підтверджуючими документами, на підставі, яких здійснено розрахунок, згідно наказу Міністерства соціальної політики України від 16.06.2020 № 419, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02 липня 2020 р. за № 611/34894 «Про затвердження Методики обчислення середньомісячного сукупного доходу сім’ї для надання соціальних послуг».

 

 

 

 

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь