Громади навчаються ефективно спілкуватися з відвідувачами ЦНАПів
Протягом 16-19 серпня адміністратори віддалених робочих місць Ценру надання адміністративних послуг Чемеровецької селищної ради разом з представники громад-учасниць Програми U-LEAD Компонент 2, початкова фаза зі Скалату, Старої Синяви, Полонного, Меджибожу, Славути та Нової Ушиці взяли участь у дводенному навчальному інтерактивному семінарі, котрий проводився у приміщенні Хмельницького відокремленого підрозділу установи «Центр розвитку місцевого самоврядування». Загалом, 56 представників громад з Тернопільської та Хмельницької областей України пройшли навчання ефективній комунікації завдяки ПрограміU-LEAD Компонент 2, початкова фаза.
Представники громад були ознайомлені з ключовими аспектами практичних та теоретичних знань з ділової етики. На семінарі з представниками громад були відпрацьовані взаємодія та комунікаціяперсоналу ЦНАП з відвідувачами ЦНАП. Також було розглянуто вплив гендерного аспекту на суспільство крізь призму ЦНАП.
Перед учасниками заходу виступила Марія Горностай, керівник команди в Україні програми U-LEADКомпонент 2, початкова фаза, та яка зазначає, що тренінг важливий не тільки для працівників ЦНАПів, що тільки починають роботу, але і для адміністраторів, які вже отримали певний досвід спілкування з відвідувачами, та старост.
Організатори переконані, що ключовими вимогами до адміністратора ЦНАПу є розуміння свого призначення (місії) та специфіки роботи ЦНАП, в контексті філософії «сервісна держава». А також доброзичливість і належні комунікаційні навички, оскільки це постійна робота з людьми.