Командний підхід у визначенні освітніх потреб особливих діток
Сучасний етап розвитку суспільства ставить перед освітою нові завдання, спрямовані на істотне посилення уваги до навчання, виховання і розвитку особистості. Однією з умов їх вирішення є посилення корекційно-розвиваючої ролі навчання і виховання дітей з інтелектуальними порушеннями. За цієї умови навчання забезпечуватиме таким дітям можливість у майбутньому брати активну участь у трудовому та соціальному житті..
Сьогодні на базі Чемеровецького методичного кабінету проведено діагностичне засідання психолого – медико-педагогічної консультації, в роботі якої взяли участь 4 консультанти: психологи Аліна Зелена, Олена Горбач, логопед Оксана Огороднівата дефектолог Світлана Пушкаренко.Обстеження дітей з особливими освітніми потребами відбулося в присутності батьків та педагогів закладів загальної середньої освіти.
Спеціалістами здійснено діагностичне вивчення знань і умінь 11 дітей, надано консультації батькам, рекомендації стосовно виховання та навчання дітей. Визначено форму та програму навчання відповідно до їх діагнозу.
Тісна взаємодія консультантів, батьків, педагогічних працівників допомагає визначити та розкрити потенціал дитини, знайти її місце у суспільстві, відчути себе потрібною, а значить — щасливою людиною.