Соціальні мережі як двосторонній канал комунікації
Майже три десятки представників громад, у тому числі і Чемеровецької, сьогодні беруть участь у семінарі на тему "Соціальні мережі як двосторонній канал комунікації" який проходить у Хмельницькому Центрі розвитку місцевого самоврядування за сприянням Програми ULEAD з Європою / ULEAD with Europe та Мінрегіону.
Усі присутні мають можливість навчатися і event маркетингу, і персональному бренду, і ще різним цікавинками, які будуть корисними і для комунікації, і для громади.
Громади теж мають бути сучасними, бо жителі користуються соцмережами і хочуть, щоб спілкування з владою, в тому числі, було комфортним і зрозумілим для них. Тому присутність в соцмережах - це не забаганка і не зайва робота, яку можна робити абияк. Це необхідність і один із головних каналів зворотнього зв'язку.