Триденний методичний інтенсив для професійних учительських спільнот. Калейдоскоп думок.
Запорукою якості освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти завжди є рівень професійної майстерності педагогічних працівників.З метою удосконалення системи надання якісних освітніх послуг координаторами методичної роботи закладів загальної середньої освіти Чемеровецької селищної ради під час весняних канікул проведено методичний інтенсив «Урок – основна форма організації освітньої діяльності». Вчительські спільноти у триденний термін провели методичні зустрічі, які активно обговорювалися у соціальних мережах, зпродукували нові ідеї та ініціативи, принесли нове бачення освітянських реформ!
#Методичний інтенсив - простір освітніх можливостей для вчителів біологіі та хімії, які прагнуть удосконалити власну педагогічну майстерність, поглибити знання у сфері викладання та поділитися досвідом використання новітніх технологій, цікавих вправ, форм та методів роботи у професійній діяльності.
Зустріч учителів української мови і літератури в рамках тижневого марафону "Методичного інтенсиву" ще раз довела, що має значення не лише мова, якою ти думаєш, живеш, дихаєш, викладаєш, а й людина , яка попри всі теперішні виклики і негаразди це все забезпечує .
# Учитель англійської мови в ресурсі
Спільні нові освітні ініціативи стали основою методичного інтенсиву вчителів англійської мови. Освітяни виокремили методичні родзинки сучасного уроку, закцентували на мозок-орієнтованому навчанні, створили "ресурсну скриньку педагога".
#Спільнота_вчителів_німецької_мови
"Урок - не блукання лабіринтами, а чіткий маршрут до мети"
Онлайн зустріч вчителів німецької мови з методистом ХОІППО Ларисою Луценко, на якій вона акцентувала увагу педагогів на сучасних підходах до організації і проведення уроку в реаліях Нової української школи, а саме: діяльнісному, особистісно зорієнтованому, компетентнісному, соціально орієнтованому тощо.
Вчителі окреслили основні вимоги до змісту, структури, методичного наповнення, умов і техніки проведення сучасного уроку та виокремили, що головне на уроці - це дитина, її ціннісні орієнтири та потреби, право вибору та можливість вільно висловлювати власну думку.
#Вчителі суспільних дисциплін
- «Організація навчальної діяльності учнів на уроках історії: метод печворк».
- «Оцінювання як інструмент якості освіти»
- «Формувальне оцінювання – шлях до успішного навчання».
Спільнотворення, взаємодія та активне обговоренню проблемних ділянок у зазначених напрямах.
#Методичний інтенсив
#Початкові класи
- «Урок в умовах компетентнісноі освіти.Методичний конструктор підготовки вчителя початкових класів до уроку»
- «Оцінювання як інструмент якості освіти.Техніки формувального оцінювання»
- «Сертифікація-крок до професійного самовдосконалення»
Спілкування однодумців дає відчуття приналежності. Приналежності до роботи на результат, який народжується в обговоренні, дії, практиці, застосуванню, аналізі. # Методичний інтенсив вчителів географії надав можливість детальніше познайомитися із нюансами у навчанні дітей географії в 6 класі НУШ: інструментарій формувального оцінювання, цифрові техніки, поєднання очікуваних результатів із вмінням керувати діяльністю дітей для досягнення успіху через практичні вправи, що спробували вчителі - все це додає впевненості у роботі вчителя із шестикласниками.
Продуктивно та змістовно - вчителі зарубіжної літератури.
- «Актуальні питання освітнього процесу у світлі змін»
- «Методичні фішки компетентнісного уроку літератури»
- «Креативні та сучасні стратегії залучення дітей до читання»
Налаштовуємо свої вітрила у завтрашній день!