На шляху до створення Реєстру територіальної громади
Із набуттям чинності у квітні минулого року законодавчих новацій щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг селищною радою забезпечується реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання громадян. Із внесенням в результаті цього змін до профільного законодавчого акту місцевої влади – ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» (доповненням його статтею 37-1) ОМС повинні забезпечити ведення Реєстру територіальної громади. Використання Реєстру територіальної громади дасть можливість забезпечити ефективне функціонування системи надання адміністративних послуг, інституційна база якої наразі на завершальній стадії напрацювання у селищній раді. Для створення Реєстру, як того вимагає постанова ЦВК, будуть передані відомості про громадян, мешканців населених пунктів громади, що містить Державний реєстр виборців.
З метою обговорення порядку передачі інформації, її опрацювання, формування на її основі Реєстру тергромади та його ведення у кабінеті керуючої справами Жанни Народовець відбулася нарада членів робочої групи з цих питань, у якій взяла участь начальник відділу ведення державного реєстру виборців РДА Лариса Осадчук. В ході ділової зустрічі напрацьовано ефективну методику співпраці задля того, щоб до кінця поточного року громада одержала у користування інформаційну базу Державного реєстру виборців.