Ветерани та їхні родини можуть отримати 1,5 млн грн гривень на відкриття та розвиток бізнесу
Варто почати власну справу
Український ветеранський фонд надаватиме фінансування бізнесу ветеранів, родин ветеранів (дружина, чоловік), членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України на конкурсній основі.
Старт прийому заявок – 6 березня 2024 року
Останній день прийому заявок – 18 березня 2024 року (до 23:59 за київським часом).
Сума фінансування проєктів:
МІНІМАЛЬНА запитувана сума на проєкт – 500 000 грн
МАКСИМАЛЬНА запитувана сума на проєкт – 1 500 000 грн
Хто може подаватися на конкурсний відбір «Варто почати власну справу»?
-
ветерани, члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та члени сімей загиблих (померлих) захисників і захисниць України, які зареєстровані як фізичні особи-підприємці;
-
дружина або чоловік ветерана, які зареєстровані як фізичні особи-підприємці, у разі, якщо проєкти спрямовані на реінтеграцію ветеранів до активного суспільного життя, забезпечення збереження та відновлення їх фізичного та психічного здоров’я;
-
юридичні особи, зареєстровані не пізніше ніж за рік до отримання фінансової підтримки, засновниками яких є ветерани, члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та члени сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України.
Етапи проведення конкурсного відбору проєктів
Оголошення конкурсного відбору проєктів та умов його проведення (початок прийому аплікаційних пакетів) |
06.03.2024 |
Оголошення добору експертів до Експертної ради Фонду |
07.03.2024 |
Прийом аплікаційних пакетів |
06.03.2024-18.03.2024 |
Прийом документів на добір експертів |
07.03- 18.03.2024 |
Засідання Комісії з добору експертів |
18.03- 18.03.2024 |
Затвердження персонального складу Експертної ради Фонду |
20.03.2024 |
Перевірка повноти поданих документів на їх відповідність встановленим вимогам, в тому числі антикорупційна перевірка заявників |
06.03.-29.03.2024 |
Передача проєктів, які пройшли технічний відбір, на розгляд експертами Експертних рад Фонду та фінансовому відділу Фонду |
01.04.2024 |
Перевірка фінансовим відділом Фонду кошторисів та надання рекомендацій щодо заборонених витрат |
01.04- 05.04.2024 |
Надання експертами рекомендацій заявникам щодо виду підтримки проєктів, механізму реалізації проєктів, умов та обсягів фінансової підтримки проєктів |
01.04– 07.04. 2024 |
Відправка заявникам повідомлення з відповідними коментарями експертів та фінансового відділу |
08.04.2024 |
Врахування заявниками рекомендацій експертів та фінансового відділу Фонду |
09.04-11.04.2024 |
Відкрита презентація (захист) заявниками проєктів поданих на конкурсний відбір |
13.04.-14.04.2024 |
Фінальне оцінювання проєктів, виставлення балів, фінальних коментарів та прийняття рішення експертами Експертної ради Фонду |
15.04.2024 |
На підставі відповідного рішення Експертної ради Фонду, затвердження Виконавчим директором Фонду переліку проєктів, які визначені переможцями конкурсного відбору проєктів |
16.04.2024 |
Оголошення переможців конкурсного відбору проєктів |
16.04.2024 |
Опублікування результатів конкурсного відбору проєктів на офіційному веб-сайті Фонду |
16.04.2024 |
Укладення між Фондом та переможцями конкурсного відбору, договорів про реалізацію проєктів |
16.04.-25.04.2024 |
Додатки до Документів для пакету конкурсної заявки:
4.Довідка про склад керівних органів
5. Рішення керівних органів про участь у конкурсному відборі проєктів (Якщо статутом громадського об’єднання передбачено, що дані рішення приймаються вищими органами управління громадського об’єднання)
Форми звітності для переможців конкурсного відбору проєктів:
8.Форма проміжного змістового звіту
9.Форма фінального змістового звіту
Ваші запитання та уточнення щодо поданого аплікаційного пакета ви можете надсилати на пошту uvfprojects@veteranfund.mva.gov.ua з обов’язковим зазначенням теми листа “Варто почати власну справу” та номеру заявки. У іншому разі лист може бути не розглянутий відповідальним підрозділом Фонду.