Нові виклики та можливості освітнього простору
Дата: 23.03.2018 14:58
Кількість переглядів: 1286
Провідна ідея інтелектуальної платформи на шляху до Нової української школи полягає у методичній підтримці професійного розвитку керівника закладу освіти. Модеруючи сучасні вимоги до професійних й особистісних якостей педагога та його нової ролі в організації навчання,методичний кабінет відділу освіти, молоді та спорту селищної ради провів 22 березня захід нової формату. У експертних сесіях працювали групи координаторів відразу у чотирьох закладах загальної середньої освіти.На базі Кормильчанського НВК проходила сесія на тему: «Зміни способів добору навчального матеріалу за принципом життєвої доцільності функціональності як основне завдання сучасної малокомплектної школи». Друга група на базі Кочубіївської ЗОШ І-ІІ ступенів працювала над темою «Педагогіка партнерства як передумова формування державно-громадської моделі управління навчальним закладом». Інклюзивна освіта: інтеграція дітей з особливими потребами – цю актуальну новину освітнього простору обговорили в Красноставській ЗОШ І-ІІІ ступенів. Четверта група координаторів працювала в Жердянської ЗОШ І-ІІ ступенів, де обговорювали тему «Учитель Нової української школи – носій суспільних й освітніх змін, активний учасник і провайдер реформ у системі освіти». По завершенні роботи експертних сесій всі групи зустрілися у бердянському закладі для проведення підсумкової панельної дискусії,яка проходила замодерації завідувача методичного кабінету Валентини Колодій. У підсумок насиченого дня начальник відділу освіти, молоді та спорту Ірина Качуріна запропонувала до обговорення пріоритетну тему на вимогу дня «Зміна управлінського менеджменту – запорука освітніх змін: гроно натхнення».
« повернутися