Головні тренди освітнього процесу у світлі Нової української школи
Головні тренди освітнього процесу 2018-2019 навчального року визначено на засіданнях методичних об’єднань педагогів, які від початку тижня відбуваються щодня. Так , формування власної професійної траєкторії розвитку обговорювали вчителі художньо - естетичного циклу та визначили основні завдання реалізації проекту «Хочу, можу, вірю, роблю, маю результат». Надзвичайно актуальною була рефлексія власної діяльності у світлі концептуальних засад Нової української школи.
Проектну діяльність учнів , як практику особистісно орієнтованого навчання, визначили основною вчителі трудового навчання . Засобами інтеракції визначено шляхи формування в учнів ключових та предметних компетентностей, які наближають процес трудового навчання до життєвих потреб учня , його інтересів та природніх здібностей.
Актуальні аспекти викладання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти обговорили вчителі іноземних мов, закцентувавши увагу на викладанні іноземної мови в 1 класі згідно концепції Нова українська школа, проаналізувавши оновлену програму з іноземної мови для 10 класу.
Над підвищенням професійної компетентності педагога у світлі концептуальних засад Нової української школи працювали вчителі хімії, біології та природознавства, розглянувши зміст біологічної освіти та завдання, яке постає перед вчителями природничого циклу – сформувати в учнів природничо – наукову компетентність.