Селищна рада оголошує конкурс на створення бренду Чемеровецької громади
Створення та затвердження бренду буде проходити на конкурсній основі. Для організації та проведення Конкурсу, а також оголошення його результатів, рішенням селищної ради створена спеціальна конкурсна комісія та затверджено положення про відкритий конкурс на створення візуального стилю громади – бренду Чемеровецької селищної територіальної громади.
Конкурс оголошується для створення позитивного туристичного іміджу громади в Україні та за кордоном, промоцію культурного, економічного, наукового та соціального потенціалу громади. Бренд громади буде використовуватися в рекламних, промоційних та інших заходах, пов’язаних з усіма сферами діяльності нашої громади.
Умови проведення конкурсу
Конкурс триватиме впродовж І кварталу 2022 року:
- конкурсні роботи подаються до 01 березня 2022 року.
- конкурс є відкритим за складом учасників. Учасниками Конкурсу можуть бути юридичні та фізичні особи (окремі особи, авторські колективи, рекламні агентства, креативні студії, дизайнери тощо).
- участь у Конкурсі є безкоштовною.
- кожен учасник може подати необмежену кількість робіт.
- для участі необхідно заповнити реєстраційну заявку за формою (тут) та подати конкурсні роботи/роботу.
Вимоги до конкурсних робіт
- конкурсні роботи мають втілювати візуальний стиль бренду, який має містити приналежність до культурних, архітектурних, історичних цінностей громади та країни, яка виражена засобами художньої мови та відповідає призначенню бренду.
- візуальний стиль має бути оригінальним, не містити й не відтворювати наступне: елементи пам’ятників, художніх робіт та інших творів, що перебувають під охороною авторського права; засоби індивідуалізації юридичних осіб, товарів тощо, що мають правову охорону; лайливі слова, непристойні та образливі образи, порівняння, висловлювання; відомості, що заборонені до публічного розповсюдження відповідно до діючого законодавства України.
- візуальний стиль (логотипи, знак, шрифт тощо) поданий на конкурс не повинен бути зареєстрований; не повинен бути поданий на інший конкурс, бути коли-небудь премійованим, раніше використаним або запропонованим; не повинен використовуватися під час проведення даного конкурсу.
До участі в Конкурсі допускаються конкурсні роботи, що підготовлені відповідно цього Положення та містять такі елементи візуального стилю громади: графічне зображення логотипу, текстовий елемент, фірмовий знак, фірмовий шрифт, фірмові кольори. Обов’язково додається опис: ключова ідея, обґрунтування змісту логотипу, авторські пояснення щодо виконання логотипу (обсягом до 1 сторінки тексту).
Логотип:
-повинен легко читатися, містити у собі оригінальний графічний елемент і текст із назвою міста та слоганом бренду.
- має бути виконаний у кольоровому та чорно-білому рішеннях. Логотип повинен бути максимально спрощеним для виготовлення, без перевантаження зайвою інформацією.
- має відповідати технологічним вимогам (збереження можливості читання при змінах розміру, однаково вдалий вигляд як в кольоровому, так і в монохромному варіанті).
Конкурсна робота має містити приклади нанесення логотипу на індивідуально-визначеному предметі (наприклад друкованому виданні або канцелярії (брошура, папка), сувенірній продукції (футболка, чашка), вивісках та матеріалах (лайтбокс, вказівники, інсталяції, папір, картон, скло, дерево, метал, кераміку), а також приклади застосування на веб-ресурсах, фото-, відео- матеріалах тощо.
Технічні вимоги та параметри
- графічне зображення подається у форматі файлів (AI, EPS, SVG, PNG, JPG, PSD) з роздільністю не менше 300 dpi.
- назва конкурсної роботи (імена файлів) повинна містити прізвище автора англійською мовою та номер варіанту (якщо від одного автора подано кілька ескізів), наприклад: NAME01.
Учасники Конкурсу гарантують, що надані ними дані, є достовірними.
Факт участі у Конкурсі означає ознайомлення та повну згоду учасників з Положенням про конкурс.
Конкурсні роботи, які надійдуть несвоєчасно або не відповідатимуть умовам Конкурсу, або оформлені з порушенням встановлених правил, до участі у Конкурсі не допускаються.
Остаточні результати конкурсу оприлюднюються 01 квітня 2022 року.