Задля усвідомлення своєї належності до світової спільноти
Виклики, що стоять сьогодні перед базовою загальною середньою освітою, спонукають вчителів до постійного самовдосконалення. Навчання впродовж життя, педагогіка партнерства, ціннісно-орієнтована освіта та ключові нововведення Нової української школи: формувальне оцінювання та модельні програми – далеко не всі питання, які обговорили вчителі зарубіжної літератури у рамках тренінгів підвищення кваліфікації. Тренер Лариса Пекарчук із Кугаєвецької ЗОШ І-ІІІ ступенів вважає, що отримані знання мають практичне спрямування та сприятимуть підвищенню ефективності роботи, адже головна мета вивчення предмета «Зарубіжна література» в НУШ – прилучення учнів до кращих здобутків зарубіжної літератури та культури, розвиток творчої особистості, формування в неї гуманістичного світогляду, високої моралі, естетичних смаків, а також якостей громадянина України, який усвідомлює свою належність до світової спільноти.